niedziela, 9 września 2012

STREET STYLE

Hej. Szkoła zaczęła się na dobre. Mam za sobą test z angielskiego, a zapowiedziane są kolejne klasówki. Jutro czeka mnie 9 ciężkich lekcji, nie wiem, jak wysiedzę tyle czasu w szkole. Niestety, takie są uroki 3 gimnazjum- dodatkowe zajęcia. Oczywiście są też plusy - bal gimnazjalny, "władza" w szkole ;)
A jak tam u Was? ;)

Na stronie Boska.pl parę dni temu znalazłam ranking ośmiu najlepszych ulicznych stylówek prosto z Tygodnia Mody w Nowym Jorku!  Oto zdjęcia, a szczegółów doszukujcie się w artykule - Osiem-najlepszych-STREET-STYLE-zdjec-z-NYFW-by-Tommy-Ton .








Najmniej przekonała mnie jasna sukienka z plecakiem, zestawienie kwiatów i kółek i różowa przezroczysta sukienka, pozostałe stroje są świetne ♥

2 komentarze:

  1. też mam już zapowiedziane jakieś testy i kartkówki. ; p właśnie powtarzam wszystkie lekcje z 1 i 2 klasy gimnazjum ; D

    fajny blog. obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń