poniedziałek, 16 lipca 2012

Chorwacja - cd.

Postanowiłam dodać jeszcze kilka fotek ;)

Wiedeń

Wiedeń - ciekawy znak. Zgadniecie, co oznacza?

Triest

Jez. Plitwickie

cudowne wodospady - Jez. Plitwickie

magiczny klimat hotelu Uvala Scott ♥



Zabawny znak w Wiedniu nie oznacza nic innego, jak tylko koniec strefy dla pieszych ;) Moja grupa miała różne pomysły co do jego znaczenia, np. zakaz chodzenia za rękę itd.
Na koniec jak zwykle ponarzekam. Nie opaliłam się za bardzo ;( Wysoka temperatura sprawiała, że niezbyt długo wytrzymywałam na słońcu, skutkiem czego jest moja ledwo widoczna opalenizna. Pragnę słońca w Polsce ♥
A już na sam koniec wspomnę, że zdjęcia z kolonii jeszcze przez parę dni będą się tu przewijały, czekam na dostawę fotek od koleżanek. No to dobranoc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz