niedziela, 14 października 2012

Czapka/bluza.

Hej. Na podwórku chłodno, ale mimo tego piątkowy wieczór był mega, sobotni z resztą też ;))) Oby więcej takich.
W piątek wybrałam się na małe zakupy. W ROSSMANie wynalazłam malutką składaną szczotkę do włosów z lusterkiem, od dawna zastanawiałam się nad kupnem takowej, więc się ucieszyłam. Do nabytków z drogerii dopisuję też eyeliner, obowiązkowo czarny ;) Chwilę myślała, czy opłaca mi się go kupować, bo na co dzień się nie maluję. Doszłam jednak do wniosku, że w weekend mogę zaszaleć ;) Teraz ćwiczę kreski, na razie nie wyglądają olśniewająco, hahah ;D Poza szczotką i eyeliner'em kupiłam sobie czapkę, nad którą zastanawiałam się przy poprzednich zakupach. Wtedy rozmyśliłam się, ale w piątek kupiłam ją. Do tego szara bluza z kapturem i jestem zadowolona z piątkowego wyjazdu :) A teraz zdjęcia ;)





5 komentarzy:

  1. uwielbiam te czapki:) mama ostatnio mi podobną kupiła :)
    poświęcisz chwilę i obejrzysz? http://www.youtube.com/watch?v=vSdrnO3GnRU&feature=plcp

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te czapki, są prze słodkie <3

    OdpowiedzUsuń