sobota, 27 października 2012

HALLOWEEN

Cześć :) Ostatnio byłam troszkę zapracowana. Męczyła mnie nauka i przygotowania do  konkursu. Na szczęście najgorsze mam już za sobą. Dzisiejszy dzień spędziłam dość leniwie- wstałam przed 11, a w pidżamie chodziłam do 17.. Uwielbiam takie dni ♥
W telewizji od kilku dni jest głośno na temat Halloween. Naprawdę podoba mi się ta tradycja, dlatego żałuję, że w Polsce się tego dnia nie obchodzi.Te wszystkie przebrania, dynie, ozdabianie domów, malowanie twarzy, no i przede wszystkim "cukierek albo psikus" mają w sobie taką wyjątkową, magiczną moc. Mam ochotę zrobić sobie mrożący krew w żyłach make-up i wyjść na ulicę by straszyć małe dzieci.. mhhmm, moje marzenie nigdy się nie spełni :( Mogę tylko pocieszać się tym, co  znajdę w Internecie:






I mój faworyt:
Źródło


masowa Samara..grr.

Dobranoc ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz