piątek, 30 marca 2012

Początek weekendu.

Hej! Pogoda u mnie dziś była jak najbardziej dołująca, nawet padał śnieg! I gdzie ta cudowna, słoneczna wiosenka? Mam nadzieję, że już niedługo się rozpocznie, i to na dobre. Dziś otrzymałam część wyników z testów próbnych. Nie jestem w pełni zadowolona, ale zawsze mogło  być gorzej, prawda? No więc. Z historii zdobyłam 20/22 pkt, z wosu 11/18, chemii 9/10, fizyki 8/9. Czekam jeszcze na geografię, biologię, matematykę i polski. Poza tym w szkole znośnie, nawet na znienawidzonym prze ze mnie niemieckim. Popołudnie spędziłam całkiem miło w towarzystwie najpierw Sandry (oglądanie "Pamiętnika księżniczki 2" i granie w bilarda), a później przyjaciół (bezcelowe szwędanie się po mieście). Teraz zamierzam zabrać się za drugą część "Harry'ego Potter'a", a później spać, bo rano trzeba wstać na pociąg. Tak dawno nie byłam nigdzie tylko z moimi dziewczynami.. Tymczasem pokażę jeszcze bluzkę, którą dorwałam ostatnio w sh, za jedyne 12 zł!

nowa, "bluzkowa" ksywka - Super  hahahahha ;))

idęęę spać. Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz