czwartek, 29 marca 2012

Witam ;)

Hej. Przeniosłam się na blogspota, bo ta stronka jest wygodniejsza od bloga na wp. No więc myślę, że na tym blogu będę opisywała swoje życie, czasem stroje i to, co sama "wyprodukuję". Mam na myśli rysunki, wierszyki itd, bo do krawcowej troszkę mi jeszcze brakuje ;) Bardzo lubi czytać książki, najczęściej wybieram fantastykę. Uwielbiam "Harry'ego Potter'a". Skoro wspomniałam o wierszykach, umieszczę tu jeden z pierwszych, które napisałam. Było to chyba 4 lata temu, nie krytykujcie za bardzo ;)

Otwieram oczy, czuję się świetnie
Dziś żaden smutek się tu nie wetnie
Pogoda piękna, aż żyć się chce
zwłaszcza, gdy patrzę w oczy Twe
Duże, błyszczące, jak kropelki wody
Jedno spojrzenia to masa ochłody
Tyle uczuć i miłości
w Twoich oczach zawsze gości
Czy i ja w nich zmieszczę się?
Bo już wiem, że kocham Cię

Wyglądam właśnie tak. Zdjęcie z przecudownych wakacji ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz