środa, 23 maja 2012

"Nadeszło w porę lato"


Hej :) Wiem, wiem. Znów zrobiłam sobie kilka dni "wolnego" od bloga. Wybaczcie, ale w taką pogodę (chyba na złość) nauczyciele zadają coraz więcej, ustalają pełno sprawdzianów.. Ale na szczęście już niedługo. Zaraz koniec roku, wakacje.. No właśnie, wakacje. Wyjeżdżam do Chorwacji. Trochę martwię się, że będę tam sama,ale jakoś dam radę. Mniejsza z tym. Jest coraz goręcej, więc niedługo zaczną się wyjazdy nad jeziora, baseny no i morza. Obowiązkowym elementem takich wypadów jest oczywiście strój kąpielowy :) Mój strój? Górę mam. Wygląda tak:


 Jednak nie dobrałam do tego jeszcze dołu. Przed kolonią wybiorę się gdzieś i skompletuję potrzebne części garderoby ;) Za to mam dla Was kilka kompletów, które wpadły mi w oko. Podobają mi się jednoczęściowe, które na brzuchu mają tylko mały, zakrywający pępek pasek materiału.

PS. dziewczyna wyżej ma świetny brzuch ♥

To monokini jest świetne:

2 komentarze:

  1. Chorwacja, mmm :) piękne stroje btw!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowskie! muszę rozejrzeć się za jakimś :)
    pozdrawiam i zapraszam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń