piątek, 6 kwietnia 2012

"Harry Potter"

Hej. Mój dzień zaczął się dość wcześnie, pomimo tego, że położyłam się koło pierwszej. W sumie nie się od 7, obudziło mnie słońce świecące prosto w oczy.. Żeby umilić sobie poranek zabrałam się za czytanie. Baardzo lubię czytać fantastykę, a Harry'ego Pottera przeczytałam chyba z 10 razy, zaznaczę, że każdą część ;) Dzisiaj również wybrałam tę książkę. Wciągnęła mnie druga część: "Harry Potter i Komnata Tajemnic". A wciągnęła mnie do tego stopnia, że za jednym razem przeczytałam pół książki, kończąc przy tym lekturę. Teraz będę musiała skombinować trzecią część, słyszałam, że nie ma jej w szkolnej bibliotece.. Najwyraźniej nie tylko ja fascynuję się przygodami Harry'ego.



A skoro jesteśmy już przy tym, mam tu kilka rzeczy, które mi się podobają..




Medaliony podobają mi się najbardziej, CHCĘ CHCĘ CHCĘĘ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz