piątek, 13 kwietnia 2012

Odżywki.

Hej. Jak mówiłam, tak jestem. Prowadzę fejsbukową wojnę na zaczepki, nie ogarniam.. Wieczór jak najbardziej udany,chwila radości na spotkanie z daaaawno niewidzianym przyjacielem, jest dobrze. Jutro znów jadę na zakupy. W sumie nie będą to jakieś ogromne zakupy, zamierzam wynaleźć jakieś trampki. Muszę też nauczyć się układu, podszkolić angielski i mapkę z geografii.. Świetny weekend widzę. Jestem jednak pewna, że spotkania z przyjaciółmi wszystko mi wynagrodzą :) Jedząc pizzę przedstawię odżywki do paznokci, których używam. Nawet widać efekty! ;)



No więc. Pierwsza odżywka od lewej to bezbarwny lakier do paznokci łamliwych i rozdwajających się. Jeszcze nie wiem, czy działa, bo mam ją od kilku dni. Kolejne są z AVONu. Pierwsza- perłowa odżywka nadaje paznokciom blask i jednocześnie je wzmacnia, następna to lakier do łamliwych paznokci, a ostatnia to lawendowy olejek to skórek i paznokci. Oliwka ma niesamowicie śliczny zapach, uwielbiam go używać. Oprócz zapachu walorem jest to, że olejek jest bardzo wydajny. Idę jeść i czytać. ;)dobranoc.

1 komentarz: