czwartek, 26 kwietnia 2012

zacofanie?

Hej ;) Obejrzałam wczoraj "Zakochaną złośnicę". Film fajny, ale nie rewelacyjny, ogólnie bardzo przewidywalny. Odnoszę wrażenie, że jestem trochę zacofana, jeżeli chodzi o klasykę filmową. Nie obejrzałam nigdy całego filmu "Titanic" "Dirty dancing" czy "Gwiezdne wojny". Słyszałam wiele opinii na ich temat, część jest interesująca, reszta nie w moim stylu. Na przykład nie jaram się filmem "Sami swoi". Po pierwszej próbie obejrzenia go zasnęłam po 10 minutach. No cóż, każdy ma inny gust. ;)

Mamy dziś cudowną pogodę, nie mogę doczekać się wakacji, a tym samym Chorwacji, siedzenia na boisku wieczorami, spędzania całych dni poza domem... Pragnę beztroski i skakania na skakance po ulicy ♥


PS. Wiedzieliście, że w Śląsku są mistrzostwa gry w gumę?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz