środa, 25 kwietnia 2012

Żywa lalka ?

Witam ;) Niedawno podniosłam się z łóżka i jak jakiś maniak komputerowy od razu włączyłam swoją maszynę. Dzieje się ze mną coś złego, wyciągnijcie mnie z domu hahha ;)
Właśnie sobie przeglądałam mój ulubiony serwis plotkarski Pudelek.pl, gdy zauważyłam ten artykuł: Modelka chce być żywą lalką Barbie . Po przeczytaniu go byłam zszokowana, naprawdę. Według mnie to idiotyczne, to chyba zalicza się już do urojeń psychicznych. Kiedyś przeczytałam, że jeśli prawdziwa kobieta miałaby wymiary jak lalka Barbie, nie byłaby w stanie normalnie funkcjonować. Jej wąska talia nie zmieściłaby wszystkich narządów, a kręgosłup miałby problemy z utrzymaniem tak dużych piersi. Do tego dochodzi też ludzka estetyka. Co zrobilibyście, widząc na ulicy wysoką Barbie, która chodzi? Zapewne zaczęłyby się zdjęcia, "wywiady", ale też wyzwiska i wyśmiewanie. Tow naszym kraju całkiem normalna sprawa. Ja osobiście nie wiem, jak zachowałabym się w takiej sytuacji, ale jestem w 100% przeciwna zabiegom upodabniającym śliczne, naturalne dziewczyny do takich istot.  Tutaj jest kolejny, powiązany z Poprzednim artykuł, przeczytajcie sobie sami, ja nie mam już siły na pisanie o TAKICH wymysłach nastolatek -.-  Udaje żywą lalkę VIDEO

1 komentarz:

  1. Living dolls http://www.justinjuliet.blogspot.com/ and http://jagadollygumisiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń